Trött!!!!

Oj så trött jag har varit idag. Som en zombie. Jag var sjläv med barnen inatt då gubben var borta med jobbet. O såklart så strulade Sandra hela natten o jag var uppe en hel del, suck!!! Men jag tänkte att jag skulle få sovmorgon då hon varit vaken så mycket men icke=( Halv sju skulle hon upp o ha välling...Lilly däremot sov som en stock o jag fick, hör o häpna, väcka henne vid kvart i åtta då hon fick lov gå upp så vi skulle hinna till dagis.
Tänk om töserna någon gång kunde synka sina sovmornar.
Så idag har d blivit en hel del slappande måste jag erkänna, gubben kom hem vid halv två då vi packade oss i bilen o drog till håkansons i vansbro o fikade, mums!!
Sen blev d hem o laga mat, fläskkottletter, gräddsås o ris mm mm mm=)
I morgon får vi se om jag orkar dra en sväng till Malung o få en badbassäng/balja/pool inhandlad som jag tänkt länge nu. Tänkte då även passa på att fika med en kompis o hennes barn. Hoppas bara att d blir bra väder.
ja...så e d=)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0