Sy, sy o sen packa

Ja, vad ska man säga nu då=) Har haft lite torka på bloggen den senaste tiden, det händer mycket men när jag väl tänkt jag ska blogga så har jag inget att skriva=)
Men jag har hunnit att sy en del denna vecka, har sytt lite presenter till en liten snutt i Stockholm som vi ska hälsa på, bilder kommer efter helgen. Ska även sy d sista idag, ska också prova på att sy ett par harembyxor till Sandra efter ett mönster jag fick på posten igår av en go vän. Jag hoppas bara att jag förstår mig på d så att d blir bra=)
För övrigt så har jag tokletat vagn åt Sandra då den vi har är på tok för liten. Hon ligger med huvudet mot överkanten samt fötterna mot nederkanten. Men folk på blocket är så dåliga på att svara o ge besked, slutar väl med att jag får söka upp deras nummer o ringa runt o tjata lite idag. Jag behöver en illa kvickt då lillsnuttan växer i full fart hela tiden. O en vagn hon får plats att sova i lär hon ju ha då hon typ bara kan sova ute på dagarna. Vi har provat att lägga henne inne men ingen hit, hon bara ligger vaken o jollrar=)
Sen igår så tog jag massa kort på Sandra då vi glömde ta fram kameran riktigt under barnvälsignelsen. D var lika med Lilly...såååå pinsamt o jag blir så arg på mig själv o min man för att vi alltid vid stora tillfällen "glömmer" ta kort på våra barn eller på oss som familj. Jag funderar ALLVARLIGT på att boka tid hos en riktig fotagraf som kan ta lite fin familjeporträtt av oss som jag kan förstora o sätta upp lite här o var=)
Här lite bilder på underbaringen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Va kul det ska bli att se vad du sytt ;) Ses imorrn! Kram Frida, Mikael och Ärtan

2011-02-24 @ 12:15:22
Postat av: Therese

Den översta bilden var ju bara sååå fin. Sötungen. Såg att du ringt idag. Jag har en fulltuppdag idag så jag hinner inte ringa tillbaka tyvärr. Hoppas det inte var nåt speciellt i så fall får du skicka ett sms så ringer jag ikväll. Kram o hoppas ni får det bra i uppsala

2011-02-24 @ 13:18:03
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0