Partyupdate, zelected by houze

Har ganska nyss kommit hem från mitt party jag hade ikväll hos en go vän. Jag var så nervös att jag hade ont i magen o andades konstigt. Jag som trodde jag höll på att bli sjuk var alltså bara nervös, för så fort jag gjort presentationen så släppte alla krämpor. Tänk så lustigt kroppen kan bete sig=9
Det var ett supertrevligt sällskap som så fint försökte lyssna på mig medan barnen lekte kring fötterna, precis som d ska vara hos en barnfamilj. Jag fick till o med lite demonstrations hjälp av lilla Alma som delade ut handdukar o kuddfodral som gästerna fick klämma o känna på.
Sålde gjorde jag också, så pass att d blev ett godkänt party o sådant är ju alltid ett plus i kanten=)
Tack för era lyckönskningar o så grymt kul att de flesta var från nya bloggläsare=)(Eller iaf okända för mig).
Nu ska jag sätta mig i tv soffan o se om tv´n fungerar, fick de nya grejerna idag så jag hoppas. O ha lite fredagsmys såklart, d e jag värd efter kvällen=)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0