Min lilla skidprinsessa!

Igår kom kusinerna förbi o lekte men ljudnivån blev för mycket för både min o Ruth så vi klädde på oss o gick ut istället. O gosse vad kul de hade ungarna, så roligt att se hur bra de lekte ute i snön. Jag är ju van att leka med Lilly själv ute o hon kanske inte tycker att jag är den bästa lekkompisen, även om jag verkligen försöker=)
Men nu åkte hon spark, bob, klättrade i snön o ja you name it! Men mysigast av allt var väl då hon äntligen efter en hel vecka ville sätta på sig skidorna hon fått av farfar o farmor. Hon var så duktig på att ta sig fram o mammahjärtat blev aldeles varmt o stolt=)
Som grädde på moset kom maken hem just då varpå Lilly åker på skidorna o möter honom, jag kan nog säkert säga att pappahjärtat slog en kullerbytta av glädje o var lika stolt som mamma.
Här är vår lilla skönhet

Bedårande!

IKVÄLL
Ikväll så ska jag ha mitt andra homeparty med Zelected by houze, o jag hoppas att d ska gå bra o bli kul. Måste läsa igenom materialet en gång till o göra en stödlapp tror jag. Jag själv tycker ju att d inte finns något tråkigare än en som står o läser meningar innantill så jag ska försöka att inte vara en sådan tråkmåns själv=)
Men önska mig lycka till vet ja=)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till ;)

2011-02-18 @ 12:08:26
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Bokstäverna är påsydda. Gjorde ett par liknande till Theo och de var dem kunden såg och ville ha lika. Åhh va jag vill ha en overlock maskin! Nu ska jag börja spara till en sådan!



Lycka till på partyt. Fick du sälja mycket på ditt första? Kram o trevlig helg!

2011-02-18 @ 12:09:11
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Gud vad härligt att partyt gick jättebra! :D

2011-02-18 @ 20:36:10
URL: http://raspberrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0