Barnvälsignelse o annat

Denna helg har varit totalt hektisk!! Men bara med roliga saker, jag hade ju party i fredags sen var i hos ett par vänner i Malung på lördagen. Vi blev bjudna på middag o inte vad som helst, fläskfilé med potatisgratäng,mums!
Vi blev där ett tag tills vi såg att klockan var nästan sju o insåg att vi var tvugna hem o lägga barnen. Men vad ska man säga, tiden går fort när man har roligt. Inte ofta man blir bjuden sådär till vänner så d e sååå trevligt när d väl sker. Ska inte säga att jag själv är så väldans duktig på att bju på middag, får skärpa mig på den biten=)
På söndagen var d äntligen dags för Sandra att välsignas, sist vi tänkt blev ju maken magsjuk men denna gång var vi alla friska o på benen. Åke vår pastor höll i d hela o han gjorde ett fantastiskt jobb, d blev riktigt familjärt o mysigt samtidigt som han sa en hel del tänkvärda saker. Jag o min man var riktigt nöjda över d hela. Våra vänner som var där gjorde ju inte saken sämre heller, d var sååå kul med alla som kom o närvarade.



Inte heller så ofta nu för tiden som man har massor me folk hemma...kanske får bli bättre på d med=)
Behöver ju liksom inte vara så märkvärdigt, vi bjöd på tårta...jag hade gjort cheesekakes o mamma gjorde en supersöt rosa prinsesstårta o svärmor en härlig marängannanas tårta.
Sen igår på måndagen då så hade jag mitt tredje party o även det ett lyckat ett. Godkänt blev d o jag hade det supertrevligt på köpet=) Alla som kom var glada o goa människor, sådant är alltid trevligt.
Kram på er så hörs vi!
 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0