Förkläde o mössa...

Kom på att jag glömt visa mina senaste syalster som jag gjort o mer ska d bli då jag fick en ny ottobre av min svägerska nu i helgen. Hon är ett guldknippe! Tack kära du för tidningen. Men i alla fall så sydde jag för lite sen en mössa till en liten grabb vars mamma jag börjat umgås med. En superhärlig o go tjej o sonen likaså=)


Jag sydde även en av grejerna som jag gav bort i bröllopspresent. Nämligen ett förkläde i linnevaxduk (jag tror d kallas så) Bruden har nämligen flyttat till England med sig man så jag tänkte d kunde vara passande med just detta motiv=)



Den här texten står längst ner till höger på förklädet. Det är alltså bröllopsdatumet samt deras namn.
 Sen bara måste jag slänga in en bild på min Sandra, min lilla älskling som har blivit såå stor.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0