Där får man...

Där får man för att man skulle vara lite duktig o motionera lite. Jag tänkte ta cykeln nu o hämta Lilly från dagis men icke, jag satte mig på cykeln kom 50 meter o upptäcker att d duggar ute. Så d var bara att vända o gå in o nu sitter jag här en liten stund innan jag får ta bilen o hämta lilltjejen=).
Men jag kan inte vara så bitter för vi har haft såååå fantastiskt väder nu i dagarna sju typ så lite regn kan våra vårgräsmattor gott behöva så de blir gröna o fina. Men sen får d gärna bli fint igen=)
Kan ju också berätta att vi nyss haft besök av Micke, Frida o Lill Erik som idag ska åka hem till Stockholm igen.
Såå kul att träffa dem varje gång de är så goa människor!

Får se om d börjar regna på riktigt snart eller om jag hinner plantera lite blommor innan, annars är d bara att dra på sig regnstället o göra d ändå. För ner i marken måste dem så de inte dör.
Kram på er! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0