Bröllop i stan!

Ja då var man hemkommen från en helg lite närmare stan får jag väl säga. Vi var ju faktiskt aldrig inne i Uppsala denna gång. Bröllopet som vi var på hölls i Harbo o festlokalen var någonstans ute i ingenstans om man så säger. Tack o lov att svägerskan o brorsan varit där tidigare så vi kunde haka på dem annars hade vi nog missat alla festligheter o den fantastiskt goda maten=)
Det var hur som haver superskönt att få komma iväg lite sådär på tu man hand o vara uppe superlänge o sen kunna sova suuuuper länge utan att d var någon som kom tassande till ens säng eller någon annan som skrek o ville ha välling. Det morgonpasset fick mormor o morfar ta o jag tror att de nog var lite trötta efter helgen med småtjejerna. Men ett STORT TACK! Till er som hade hand om dem!
Det blev ett ja i kyrkan eller ska jag säga TRE ja´n=)
Min kära vän Katrin var så ivrig att säga ja att prästen inte hann att fullborda sin förfrågan innan hon sa ett rungande ja varpå alla i kyrkan brast ut i skratt o sen kunde prästen fortsätta med strofen "att älska honom i nöd o lust tills döden skiljer er åt" o så ett ja till=)
Så man kan lugnt säga att de blev gifta!

Här min vackra svägerska o bror

Här min goda vän o tärna, Sara-Maria



Här jag o min man snyggaste paret på festen;)


O här brudparet själva. Inte var de lätta att fånga på bild inte tyvärr.
Men vackra var dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0