Ja då kör vi en dag till...

Som igår så kommer maken att vara borta nästan hela dagen idag med, suck!!!
Mitt tålamod igår var precis att det räckte för när maken väl kom hem igår kväll så ville jag bara gråta så trött var jag...skönt att ha en go man då som man kan borra in sig i o gråta en skvätt=)
Vi får se hur  denna dag går, har inget planerat o vet inte riktigt vad vi ska hitta på heller. Funderar på att kolla om lokala biblioteket har öppet, de har bara öppet två dagar vilket är lite surt o jag tar mig inte till Vansbro för Anders har bilen idag.
Morgonen har flytit på ganska bra, vi har precis avslutat frukost o Sandra ska snart ha mat sen ska vi ut på en promenad ialla fall. Natten måste jag också säga gick ganska bra, Sandra sov länge första passet men kronglade lite mellan halv sex till halv sju...ville inte riktigt äta ordentligt...
Får se om jag hinner in o skriva lite ikväll om hur dagen blev...förhoppningsvis kommer d stå att jag fått sitta vid maskinen en sväng men men d återstår att se=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0