Sjukling i huset!

Efter några intensiva nätter med Sandras harklande, hostande o spyande så ringde jag BVC i morse o bokade ett besök idag. Vi ska dit halv elva, jag hoppas innerligen att d inte är RH viruset som satt klorna i henne. Mig vetandes har hon dock ingen feber o jag tycker inte hon är slak så d borde inte vara det. Men för säkerhets skull vill jag kolla vad som är fel på mitt lilla hjärtegull. Vi skulle åkt dig nu på torsdag för att mäta o väga henne så är d inget så har vi i alla fall fått d gjort=)
Sandra börjar närma sig tre månader med stormsteg, man fattar inte att det går så  fort. Första veckan hande man som mål att ta sig genom de första sex veckorna...nu är nästa delmål 4,5 månader då vi planerar att flytta in Sandra till eget rum. Vi gjorde så med Lilly o d var super. Jag fick då äntligen sova ordentligt utan att lyssna på varenda andetag o harkling. Samt slippa ha henne klistrad på min kropp som d kändes när hon sov med mig. Men Sandra är snäppet värre än Lilly måste jag säga. Lilly låg i alla fall stilla bedvid mig men Sandra lyckas på något vis tränga ut mig ur sängen...vet inte hur d fungerar men jag vaknar ofta av att jag nästan håller på att trilla ur=)
För övrigt idag så hoppas jag att mina tröjor kommer på posten som jag budat in på tradera. En topp fick jag för 21 kr samt en för 5 kr, helt lyckade köp än så länge. Nu vill jag bara se om de passar också=)
Jag skikar väl in o låter er veta hur d gick på bvc sen...ha de!



Här morfar med lillsnuttan. Det är inte ofta han får hålla henne då det finns en annan som tycker att morfar bara är hennes=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad sa de på bvc? Var det något allvarligt med lillstumpan?

2010-11-09 @ 21:27:52
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0