Julat var d här...

Imorgon har jag bjudit in till adventsmys hos oss för några vänner, det ska bli kul hoppas jag. Men jag var ju tvungen (enl. mig själv) att ha d pyntat då så d e vad jag har hållt på med de senaste dagarna. Jag har städat o pyntat o försökt att få d mysigt o juligt hemma. Jag är nu färdig med kök, hall, vardagsrum o så Lillys rum.
Till Lillys rum hittade jag en så gullig ljusslinga bestående av änglar med ljus i dem som lyste så fint. Den gick i rosa som d mesta i hennes rum vilket var perfekt. Rosa kanske ni tänker, inte direkt juligt kanske...men jag hade inte råd eller ork att byta ut hennes rosa lekmatta o hennes rosa hjärtdörrmatta eller hennes rosa tavlor mm. så jag köpte en slinga istället o d blev genast supermysigt! =)
Men i de andra rummen som jag gjort klart är det rött, rött, rött o åter rött, med inslag av silver o guld. Jag ska ta lite bilder o lägga upp så ni kan se. Men just nu sitter jag o skriver hos mamma o pappa så jag kan inte göra d nu.
Förövrigt har jag o familjen haft en skön vecka...hoppas på en skön helg också.
Ska försöka skärpa mig igen o skriva lite mera.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med en uppdatering, så man håller koll på dig när vi har så långt emellan oss..., vi måste skärpa oss:)! Pulka någon dag innan jul måste vi iaf hinna med! Vi kommer på fredag, så du vet:)

2010-11-25 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0