Grymt gött med mms

I helgen när vi var i Jönköping så visade min väninna mig hur man kan mmsa inlägg till bloggen, HELT underbart! Helt plötsligt så kan jag göra lite mera spontana inlägg, om än korta. Men en helt ny värld öppnades upp för mig...
Så det kommer nog bli mycket sådana inlägg för det har jag liksom lite mera tid till...man behöver inte jämt sätta sig vi datorn, ladda in bilder o sen skriva ett enormt långt inlägg för det blir ju oftast d i o med att man inte haft tid att sätta sig på några dagar. Så nu ska ni nog slippa läsa massa uppradningar om vad vi gjort den senaste veckan. Nu kan ni få lite mera info från det som faktiskt händer just nu.
Jag ska dock försöka göra ett ullared inlägg o visa kläderna jag köpt. Jag måste bara tvätta dem för Lilly har redan sullat ner en hel del=)
Jag har nu äntligen lämnat upp korten på cafeet som jag tjatat om så nu är d bara att invänta o se hur d går. De priser jag tänkt blev något helt annat dock. Jag fick inte sälja dem för billigt så jag var tvungen att lägga på minst 5 kr på varje kort...lite festligt. Sen passade jag på att köpa lite fleece för jag ha fått hem nya tyger som jag ska sätta saxen i. Det ska bli dregglisar o mössor bla. Jag kan mmsa in hur d ser ut senare=)

Ja, kallt har d hunnit bli som skrutt o regnit så jag kände för att lägga in en mysig varm bild. Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0