Ont!!!

Ont, det var just det rätta ordet för gårdagen d. Från d att jag kom till jobbet till dess jag åkte hem så hade konstant ont i magen o svårt att andas, ingen härlig känsla d inte=(
Jag vaknade upp i morse o hade samma känsla som igår, inte så kul. Åkte till jobbet o öppnade men jag tror att det börjar ge sig nu...känns i alla fall bättre just nu då=) Skönt d. Vill inte gå med förvärkar så här länge innan man ska ha...nog för att det finns de som har d mycket värre men ändå...
Ser fram emot en kort dag på jobbet, sen ska jag på mvc o kolla hur bebben mår, ska bli kul. Hoppas hon ligger lite mera still denna gång så man får höra lite bra hjärtljud, sist for hon omkring som ett yrväder. Men om man jämför med lilly så var hon likadan, de fick aldrig fatt på henne=)
Sen ska jag försöka ta mig ut med nya cykelstolen en sväng o få lite motion o ikväll blir det tillbaka med näsan i målarburken...suck, men snart är d klart. Ja just d, man kanske skulle hämta ut ett par tapetkataloger också, ingen dum idé=) så får d nog bli...
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du förvärkar som gör ont skulle jag rekommendera att ta det lite lugnt. Motionera hinner du göra resten av livet. Bara ett tips från mej:=)Kram

2010-06-16 @ 11:17:27
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Skulle precis säga det som Therese skriver =) Ta det luuuuuuugt flicka lilla du hinner! =)

Kram

2010-06-16 @ 14:43:38
URL: http://viistan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0