Mera bilder från Uppsalaresan...


Här är vi första kvällen i Uppsala med brorsan o frun. Vi hamnade otvingad i tv soffan o tittade på film o bara mådde gott=)


Dagen efter samt efter ikea besöket drog sara o jag ner till lekparken med Lilly så hon fick roa sig lite. Tyvärr hade det regnat o sjunkit in i gummigungan jag satt på så ni kan ju tänka er hur jag så ut när jag reste mig efter en kort stund. Precis, som om jag gjort på mig rejält...bittert men så är d ibland.


Mera lekparkm, kan det bli bättre en rutchkana???

På kvällen framför melodifestivalen när vi närmade oss låt 20...need I say more...


På söndagen så shoppa vi som jag tidigare skrivit o vi gjorde såklart en fikapaus=) Fika e gott!
 Sen bar d som sagt hem o tänk nu är de fredag imorgon igen, sjukt vad tiden går snabbt men kul är d för det betyder att Sara o Jacce kommer hit imorgon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0