Underbart!

Ja, jag har inte skrivit på ett par dagar o har inte så mycket vettigt att skriva just nu heller. Helgen var helt totalt fantastisk men jag tänkte skriva mera om det senare då jag kommer hem o kan lägga in bilder o så. Lika med barnrummet, igår så började jag att möblera lite, så lite bilder kommer att finnas på det senare. Men jag ska nog be min man köpa gardinfästen på biltema idag, han ska dit o jag tror att de har sådant där. De har ju nästan mera annat där än biltillbehör=)
Men åter till rubriken, nog för att jag uppskattar mitt jobb annars också men just sådana här dagar när solen lyser o det är varmt ute uppskattar jag det ännu mera. För det är ett av de få jobb där du får vara ute när det är som finast på dagen o bara sitta o mysa med barnen i sandlådan, bygga sandkakor o lapa sol. Helt underbart o fantastiskt är det!
Så jag säger bara det, har ni fint väder gå ut o njut nu när det äntligen har kommit! Våga inte sitta inne o se på tv eller något annat dyligt. Jag ska själv bege mig ut igen o lapa lite mera sol innan vi ska in o ha samling. Jag hoppas att det fina vädret håller i sig så jag kan ta med mig Lilly ut i cykelvagnen på en cykeltur idag igen. Vi var ute igår o det var toppen, vi åkte till farmor o farfar o stannade o sa hej innan vi cyklade tillbaka hem. Dock var det lite speciellt på hemfärden, Lilly fick för sig att prova sin röststyrka o började skrika, högt o klart. Inte för att hon var sur eller så utan bara för att just höra hur det lät o hur testa hur mycket hon kunde ta i. Det var bara det att folk som var ute stirrade ju, men jag bara skrattade åt henne. Det var en kar som gick ut från sin gård för att titta vad det var som kom skrikandes på vägen, när han såg oss skrattade han mot mig o förstod väl hur situationen var. Han har egna små barn så han vet väl hur det kan vara=)
Ja, njut ute nu så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0