Onödigt inlägg

Jag sa ju att jag skulle skriva igen så jag lär väl göra det =) Men det är ett absolut onödigt inlägg. Men ja, vad ska jag skriva...jag fick ialla fall god man när jag kom hem, maken stod o stekte kyckling o så hade han skivad potatis i ugn med ost på i ugnen. Det blev kall sås till det o det var mycket gott. Kryddningen kanske ni undrar över, jo den var betydligt bättre, inte så salt, däremot hot men jag tror han hade menat det så. Men jag sa att han nog fick ta det lite lugnt på den fronten med om Lilly ska kunna äta ordentligt o inte få ont i magen. O han höll med mig, han hade bara inte tänkt så långt=)
Helgen närmar sig än en gång med stormsteg o jag ser verkligen fram emot denna. Jag vet inte om det var här eller på facebook som jag skrev att maken o jag skulle ut på gallej. Men det ska vi iaf. Vi har bokat hotell i Falun o ska där shoppa lite, gå på bio o så. Helt i min smak, jag hoppas att det blir lyckat o att vädret blir bättre.
Ja, annars har det inte hänt så mycket här hemma, golvet är nästan klart o imorgon kommer mamma hem från uppsala så då får jag lite grejer jag beställt från IKEA. Bland annat gardintyg, tavelhylla o en förvaringskorg. Så till veckan, eller om jag känner mig själv, på söndag kväll blir det nog pyssel i lekrummet=)
Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0