Kaos i kodmallar!

Man kan ju bli helt knäpp på alla dessa kodmallar o tecken hit o dit. In skulle jag i förmiddags o bara ändra tema o färg på personlig text. Men vips så försvann både text o annan information. Helt galet, men nu har jag fått till det tror jag. Ni kanske tycker jag är knäpp som ändrar tema hela tiden men jag har inte riktigt hittat ett som jag riktigt gillar o göra ett egen tar alldeles för mycket tid o kunskap just nu. Kanske någon gång i framtiden=) Jag är nöjd att jag lyckats få in personlig text o vet hur man byter färg på den=)
Jag har precis slutat jobbet så jag ska ta mig hem till lillan o gubben o äta en bit mat. Vi får se vad han kokat ihop för något. På senaste tiden har det alltid blivit för salt av någon anledning o han blir så besviken...så jag hoppas att det är lite mildare denna gång o att han lärt sig att inte salta för mycket då man anv. både soja o buljongtärning samt grillkrydda, ja ni hör ju=)
Jag skriver säkert mera ikväll! Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0