bra natt!

Ett kort lite inlägg bara innan alvaret börjar. Men jag ska bara berätta att Lilly sovit hela natten utan att vakna en enda gång o det är underbart! Man känner sig så utvilad. Nu ska jag jobba o känner att det ska bli riktigt kul! jag slutar tidigt men när jag kommer hem står det bakning på programmet. Vi ska få fikagäster så jag ska göra hastbullar o muffins tänkte jag, hoppas det blir bra. Jag har som regel att inte ha fikabröd hemma för då går man  bara o småäter av det hela tiden, ialla fall jag=) Så jag ser oftast till att baka något till själva tillfället istället. O så blir det ju faktiskt nästan godare då när man får nybakat, inte sant=)
Vi hörs säkert mera under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0