Febern kom men gick inte

Måste säga att jag så smått börjar tröttna på väggarna här hemma nu. Allt började i fredags då Lilly fick feber o blev sådär riktigt hängig. Hela helgen gick men febern släppte inte, så äntligen igår tisdag så var hon feberfri. Jag jublade o blev glad att få åka till jobbet idag. Jag menar hemma en hel helg plus två dar, jag har hunnit ikapp med tvätt o städ så nu vill jag träffa kollegor o barn igen. Men ICKE!! Sandra sov dåligt hela natten så jag tempade henne i morse o jo, då hade febern landat i hennes lilla kropp igen för typ tredje gången på kort tid. Är såååå trött på feber o sjuka även om jag tillhör den grupp föräldrar som haft d lindrigt i vår.
Bättre blir d ju inte av att maken ska sova över på jobbet o inte kommer hem förrens imorgon. Men men, d e bara att bita ihop:).
Något kul som hänt är i alla fall att sylusten kommit tillbaka så jag satt i helgen o sydde om lite gammalt samt gjorde tights till Sandra. O än har glädjen inte runnit ur:).
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0