Kanske har tur igen...

Mitt test kom in så vi får väl se nu då:)
Dagen har varit bra måste jag säga, fullt upp men även haft tid för avkoppling. Maken är inne på sin andra natt o blir då hemma även imorgon, riktigt skönt faktiskt även om d aldrig är kul att sova själv:(.
Jag har i alla fall städat lite o plockat med disk, vilket inte syns nu efter dagens bravader:). Men, men... Sen har jag o Lilly varit i lekparken tillsammans m flera av hennes kompisar o lekt samt fikat. D var en sådan fin dag idag att man bara var tvungen ut!
Morgon dagen blir nog inget undantag uran ser späckad ut den med, men d e bara med kul saker:)
Tills nästa gång, ha d gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0