Inskolning o jobb

Ja då har även denna vecka gått i d i turbo fart. Jag har skolat in Sandra på blåmesen i Järna. Det har tack o lov gott sååå bra, hon är super glad varje gång. Att lämna henne har inte heller varit något problem, hon har bara vinkat åt mig o varit glad. Hoppas d fortsätter så:)
För övrigt så har jag själv varit på inskolning:), nä då... Men jag har varit o hälsat på min blivande avdelning o blivande kollegor o allt verkar super. Ser verkligen fram emot att få börja:)
Ja, spännande tider framöver nu...
Hann även med att sy ett par fleece byxor till Sandra som hon bör ha till dagis. Lite mycket nu o tänka på två barn som ska ha skor, stövlar, vantar mm. mm. Men jag kommer in i d.
Vi hörs, ha d gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0