Tänk att få sova...

Sandra fortsätter med att vakna tidigt...suck, samt strula på nätterna. Jag önskar att de där tänderna kunde ta o komma upp nu så att både jag o Lilly får en lugn stund på kväll samt morgonen. Lilly har också varit gansak trött de här mornarna o d e precis att hon klarar av att hålla sig vaken på dagen fram till läggning. Jag hade börjat lägga henne vid halv åtta men vid sju är hon sååå trött att hon stupar i säng o somnar direkt. O även denna morgon blev hon väck ca halv sex av Sandra men kunde somna om men strax efter sex var d bara bompa som gällde för damen o vällingflaska till Sandra sen är dagen igång...
Man känner sig lite sliten kan man ju säga...men d ska tydligen vara såhär har jag förstått=) Ibland kan jag faktiskt längta till då barnen blir tonåringar o sover hela dagen om de får=)
Men då är man väl så inkörd på att inte få sova så man går väl säkert upp kl 7 per automatik o sätter igång med dagen även på en helg=)
Nä...nog klagat... det ser ut att bli en fin dag så jag ska satsa på en promenad.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Här är vi alltid uppe klockan sex. Full fart direkt och ingen chans till att sakte ligga och dra sig på morgonen. Tänk på oss och var glad över att du vanligtvis brukar få sova på mornarna... lite längre iaf. Tänderna kommer nog snart ska du se. Kan ju vara att hon är inne i ett utvecklingssprång nu också. Lärt sig krypa o ställa sig upp... sånt brukar märkas i sovtider och mat. Theo krånglar alltid på nätterna och kvällarna när han lär sig nåt nytt. Helst vill han vara uppe dygnet runt och träna då. Han hade en sån period när han var 8-9 mån och lärde sig krypa. Sen kom det igen när han skulle till o gå.



Kram på er och hoppas natten blir bra.

2011-05-04 @ 14:57:40
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0