Zelected by houze!

Så heter företaget som jag nu ska sälja för via homepartys. Det är såååå spännande o lite skrämmande men ack så kul. Att jag äntligen vågade ta steget ut i det okända o göra något som jag länge velat o tänkt men inte vågat.
Nu hoppas jag bara att jag åtminstonde ska lyckas få ihop mina måste partyn vilka ät 10 stycken nu fram till maj. Så vill någon som läser detta ha ett party hos sig eller hos mig så är d bara att höra av sig. Vilkor är dock att det minst måste vara sex stycken deltagare inklusive dig själv då=)
Jag börjar vecka sex o det blir väl ett "provparty" för mina närmsta vänner först så jag får göra misstagen på/med dem=)

Titta in på deras sida, man vill ha nästan allt, helt underbara saker!!
Prisklassen är 69- 649 så d finns något för alla plånböcker. Även för min som är mammaledig=)
www.zbh.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0