Underbar Lindexkofta!

Ett måste i min garderob tror jag. Blev helt såld på den då jag såg den på Lindex hemsida. Hoppas bara att den finns i butiken. Jag ska nämligen äntligen till stan med min härliga vän Emma imorgon o shoppa lite. Det ska bli så kul o jag ser verkligen fram emot d. Det var så länge sen jag var i stan o shoppade o såååå länge sen som jag var tillsammans med henne o shoppade. Jag hoppas jag hittar allt på min lista o att vi får en kanondag tillsammans. Vi ska båda ha våra minsta tjejer med oss, be att de sköter sig bra=) Ja, vi får väl se om jag får tag i koftan...annars hittar jag säkert något annat att spendera mina pengar på. Det är inte spenderandet som brukar vara svårt utan att snåla o hålla tillbaka=)
Lindex Shop Online - Cardigan


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack:) F-skattsedel blir det så snart jag får råd. Mitt mål är att kanske starta eget i april. Ska se hur affärerna rullar på nu de närmsta månaderna. Om ingen vill beställa är det ingen idé ett satsa.



Blev det någon kofta? Jag provade denna koftan förra säsongen då de fick hem den och den var verkligen super fin. Tyvärr tyckte jag inte att den satt så bra på mej.



Kram

2011-01-30 @ 21:19:08
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0