Tack men Nej tack!

Ville ha lite råd om hur man får bort möss från huset. Har nu varit ute o googlat lite o inser att d blir väl till o skaffa oss en katt...hemska tanke!
Någon föreslog råttgift men jag skulle inte tro d med tanke på att vi har små barn o framför allt nu Sandra som börjar åla sig fram o slickar på allt. Tror inte på d när man som sagt har smått hemma men tack för tipset=)

Eftermiddagen har löpt på ganska bra måste jag säga, är fortfarande inte klar med vardagsrummet=) Det har kommit saker emellan. Okej jag erkänner, jag har själv framkallat att något kommit emellan=) Men faktiskt för Lillys skull. Jag ringde svåger Sampe o undrade om vi fick låna Oskar ett tag så Lilly fick leka av sig lite. Han hade inget emot d så de kom hit o röjde lite=) Tack för d säger jag för nu är Lilly kav lugn o lite lagom trött=)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0