Fredag igen...

Ja då var d fredag igen o nu för tiden är inte maken hemma längre. Han har börjat jobba fredagar igen men kommer som kompensation hem tidigare de andra dagarna. Eller tidigare o tidigare, normal tid=) Förr har han varit hemma typ vi sex varje dag, nu kommer han hem kvart över fyra. I alla fall, detta betyder att jag är ensam o har två barn som är lite snoriga. Hoppas d inte blir något mera än just d.
Lite trötta o sötsugna som vi/jag kände mig så ringde jag upp papps o kollade om han ville titta in på en fika vilket han ville. Han saknade Lilly så mycket, min söte far=) Vilket då ang. sötsug gav mig en bra ursäkt till att baka brownies. Så nu är d klara o jag inväntar nu paps som beräknas komma ca två.
Hoppas bara Lilly sovit lite då, just nu ligger hon o växlar mellan sång o skrik o ja, annat=) Ganska så drygt, för sover hon inte betyder d fantastiskt dryg kväll för oss andra=(
 
Mina underbaringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0