Ordning o reda!

Jag har sådan vårinspiration här hemma med så mycket ideer i huvudet att jag tror att d snart ska sprängas. Tyvärr finns d en baksida med att vara kreativ o d är huvudvärken som lätt gör sig påmind när man försökar göra allt eller komma på hur man ska göra allt man har i huvudet=)
Men d e hemskt kul när inspirationen flödar för d är typ bara då saker sker här hemma för mig. Igår satt jag o möblera om i massor av rum samt sålde o köpte möbler i mitt huvud. Hade inte gjort något om det skulle bli verklighet en dag. Detta kan ha att göra med att jag igår fick hem en ny indredningskatalog från hem ljuva hem=) Helt underbart nummer, precis i min smak. Men det blev lite gjort, jag har länge stört mig på våran vita billy 60 hylla i vardagsrummet som varit fylld med fula böcker. Böcker är till för att läsas inte skyltas med enligt mig=)
Så jag plockade ur den, ställde böckerna i hörnhyllan så länge under ett hängande skynke, i väntan på att vi ska köpa en 80 hylla som man kan sätta på dörrar på så att böcker o annat stök inte syns. 60 hyllan åkte in i kontoret o blev min nya tyg o pyssel hylla, inte helt fel. Maken kanske inte hoppade av glädje över denna ide men han är snäll o låter mig hållas=)


O sen blev det en liten gympapåse av balklänningstyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0