Kalas,magsjuka o annat

Äntligen så kom mina grejer från zelected igår, när Anders kom hem från jobbet stack jag för att hämta ut dem. Men först drog jag en repa til Vansbro för att egentligen bara hämta mina o lillys badkläder som vi glömde sist vi var där. Men så kom jag på att jag behövde lite doftljus till barnvälsignelsen (som inte blev av, tar d sen) o gjorde en vända till kox in. Där hittade jag min underbara doftljus men så bara lyste det en skylt jag inte kunde missa eller motstå...75 procent rabatt på barnkläder!!! Så jag gick till stället o hittade en superfin grå kofta samt en grå o svartrutig tunika till Lilly. O för detta gav jag knappt hundra kronor! Älskar när man gör sådana fynd=)

 Kusin vitamin, närmare bestämt Oskar fyllde även 3 år denna dag så vi var ditbjudna på eftermiddagen på lite kalas. Som vanligt hade Rut vår "konditor" i släkten gjort en heeelt fantastisk tårta. Gissa hur den såg ut...ni kan inte, o jag hatar att jag glömde kameran hemma. Hon hade gjort en blixten McQween (stavas d så?) tårta, super fin! O super god! I present fick han ett par underbara byxor jag fyndat på Åhlens samt en t.shirt som jag sytt, den jag inte kunde visa förens nu=)

Senare på kvällen tog vi fram fredagsmyset o myste i soffan hela familjen=)
Men sen...klockan typ halv fyra kommer maken in från toan o berättar att han spytt. Först tar jag d inte så alvarligt då han säger att han mår bättre o han kan spy ibland på grund av att han har en känslig mage. Men så spydde han två gånger till så d var bara för mig att sätta mig o smsa runt till alla som var bjudna till barnvälsignelsen o tala om att d inte blev någon=( SÅÅÅÅÅ irriterande. Det finns nog ingenting som jag hatar så mycket som magsjuka just nu! Den bara förstör! USCH o BLÄ!
Så dagen har jag o barnen spenderat i Nås med min underbara föräldrar som lät oss komma dit samt min bror o svägerska som varit underbara o åkt upp just för Sandras skull.
Men men, vad ska man göra. Maken är nu på bättringsvägen i alla fall som d verkar. Han har inte spytt på hela dagen så jag hoppas att detta nu är överstökat för vår familjs del.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0