Inspirationen flödar...

Jag är inne i ett vad ska man säga...kreativt stim=) Det ploppar upp nya ideer i huvudet på mig hela tiden. Jag älskar det, önskar bara jag hade mera tid o materialtillgång så att jag kunde göra allt som poppade upp. Jag försöker dock skriva upp mina ideer så jag ska komma ihåg dem till senare för annars kan de vara puts väck.
Symaskinen har faktiskt fått jobba lite på sista tiden o jag har flera projekt igång som inte riktigt är färdiga än. men några saker jag gjort som är klare är två scarfs, en till Lilly o en till kusin Wilma. Hoppas hon blir nöjd. Sen har jag sytt en liten väska mest på skoj till Lilly hon är så tokig i väskor så jag fick väl lov att göra ett frest. Ska modifiera mönstret till nästa gång o kanske sy en stor variant till mig själv så småningom=)


Scarfen har rosa fleece på baksidan o såklart min fina loggalapp som jag fått=) Älskar dem!
Trycket på väskan blev ju katastrof men väl tryckt så sitter d där=( Bättre lycka nästa gång, dvs. skippa att trycka=)

Sen fick jag ytterligare ett ryck idag när jag googlade på lite texter o heminredning så jag plankade faktiskt en riktig konstnär eller vad man ska kalla d. Jag tog en line o gjorde d på mitt eget lilla vis=)
Önskar dock att jag haft rätt material som ett riktigt vitt papper i A3. Då hade texten gjort sig mycket bättre. Jag får försöka komma åt att handla det någonstans samt lite ramar. Jag har väldigt mycket tavelideer i huvudet just nu.

Svårt att ta en bra bild rakt framefrån då blixten slår rätt i glaset o har jag ingen blixt så får min kamera ingen skärpa på bilden. Sådana här gånger önskar jag att jag hade en lite bättre kamera=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Söt liten väska. Är det en ficka du har vid den vita rektangeln på framsidan eller är den ditsatt bara för att det ska se bra ut?



Jag var på tygaffären idag och hittade roliga tyger för 135 kr/m, bra pris för att vara trikåtyg. Molnen får jag nog aldrig nog av. Hihi.

Kram

2011-02-03 @ 16:58:15
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det är skönt om båda får det nu så slipper vi tänka på det mera sen. Hoppas det blir lindrigt bara och inte alltför mycket kliande.



Ni är välkomna hit i helgen om ni vill bli smittade;) Kan det ju va värt...eller:)

2011-02-04 @ 10:18:58
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Du vet att du stavat fel på tavlan va? Amazing ska det vara :)

2013-10-12 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0