Gull Sandra

Min underbaring till unge. Hon har vuxit sååå mycket vilket bekräftades när vi var på bvc igår. Hon var 65 cm lång o vägde 6300 gram. Hon är dock mindre än vad Lilly var i samma ålder. Men jag tycker hela tiden att d känns som att hon är större än vad Lilly var, konstigt d där...
Sandra fick även sin andra vaccinering igår o Lilly var med o studerade d hela noga. Hon leker nämligen "diktor" här hemma med mormor o morfar men även andra kan hamna under sprutan=)
 Vaccineringen gick bra, hon grinade lite men blev glad av storasyrran som gav henne leksaker att tugga på. Jag trodde hon skulle åka på feber men vi klarade oss från, jätte skönt!
Var ju bara tvungen att ta lite bilder på min snutt...

Min lilla ängel, är hon inte helt underbar!!!!
Nöjdare unge får man leta efter=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, ett par haremsbyxor i plysch planeras till Mira. Var ett fint mönster med i ottobres senaste nr så det tänkte jag testa. Blir ingen ficka på benet kanske, men kan bli coolt ändå. Just nu sitter jag och lägger ut kläder på tradera. Vilket pyssel och vilken tid det tar. Hade hellre suttit och sytt ett par byxor.

2011-02-08 @ 10:37:30
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Måste också kommentera bilderna, det glömde jag i min förra kommentar. Hon växer verkligen lilltösen. Syns att hon ändras i ansikte och så när hon blir äldre. Söt är hon minsann och jag hoppas vi får träffa er innan hon växt alltför mycket.

2011-02-08 @ 10:38:59
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0