Glömde att amma

Ja, det var vad som hände i morse. Jag vet inte hur men helt plötsligt så hade vi jätte brottom o allt blev stressigt. Jag gick upp min vanliga tid o tog upp barnene men ja...så när jag skulle börja klä på barnen för att sticka till dagis med Lilly så kom jag på att Sandra har ju inte fått någon mat! Så d var bara att sätta sig o amma medan Lilly skrek uti köket o var alldeles omöjlig. Hon fick inte av sig haklappen o kom inte ner från stolen o sen vet jag inte vad som hände för i ursinne skrek hon texten i samma monoton ton "kalle anka satt på en planka ropade såhär mamma mamma se så stor jag är"

Vi kom till sist fram till dagis o allt var väl=)
Jag ringde förresten en ja, bekant idag som jag aldrig umgåts med på fritiden förut o undrade om hon ville ha fika. Hon är också hemma på mammaledighet med sin William på snart fem månader, bara en månad yngre än Sandra. Vi tränar både boxing o step up på samma ställe. Hon tackade i alla fall ja o kom förbi o jag måste säga att d var sååå trevligt! Hoppas verkligen att d sker igen, jag tycker oftast att d är kul med nya kontakter, speciellt när d är så trevliga som hon, Emma heter hon förresten=)
 Ja, jag ska snart gå o äta resterna från gårdagens finmiddag, lite fläskfilé o klyfpotatis.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det aptyget är jätte mjukt och gosigt. Fast det var den sista biten jag gjorde slut på nu.



Vilken sida var det du beställde från nu? Jag hittade ju ett aptyg på tygaffären här nere i stan, kanske var det det du hittat också. Jag har nämligen sett det i webbshop också. Jag har det i gulorange och rosa.



Vad har du planerat att sy härnäst?

2011-02-16 @ 15:09:11
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är samma apor som jag köpte. 135 kr/m tog de här. Blev sugen på att beställa molntyger, billigare och bra var dom också. Köpte i rosa här nere i stan.

2011-02-16 @ 17:52:38
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hopp!



Jag har glömt lösenordet till min gamla blogg....så här är den nya =)!



Kram

2011-02-16 @ 22:38:14
URL: http://malinskoja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0