Smått o gått/ont...

Idag är jag tillbaka på jobbet efter två dagars vab med sjuka barn. Lilly har ögon infektion o Sandra har feber:(. Idag är maken hemma med dem. Skönt att han är så villig att dela på vabben då d tär ganska bra på orken att va hemma med sjuka barn.
Appropå jul så börjar stämningen infinna sig så smått nu då d både blivit kallt o snö ute:). I år har jag dock tagit ett princip beslut om att INTE stressa denna jul utan faktisk försöka njuta. Mina advents stjärnor kom tex inte upp förrens seeent i lördagskväll o d var ju ingen som dog av d va jag vet:). Julklapparna är inte heller klara men vadå då? D finns väl grejer kvar i butikerna än:).
Nästa vecka drar Lucia igång o jag hoppas vi alla får vara friska då. Har tagit ledigt så att jag ska kunna gå o se Lilly sjunga i hennes första luciatåg:). Då ska då nya kameran me jan jag lova.
Kram tills nästa gång o försök att inte stressa ihjäl er nu utan njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0