Bröllop o annat....

I helgen så var jag o gubben iväg igen på bröllop. Denna gång var d min kusin Pernilla som skulle stå i centrum för kvällen o d gjorde hon minsann, redan vid ingången i kyrkan. Hon var sååå vacker! O mina tårar flödade såklart=) Hon var bara såå värd detta helt enkelt. I Torsö var d som vigsel o fest ägde rum, helt fantastisk miljö! Grönt, blåsippor, vitsippor, tussilago o så sjöutsikt mmmm.
Festen var riktigt trevlig den också, lagom med tal som var upplandat med spex o annat roligt. Maten var helt utom ordentligt superb! D bjöds på oxfile o potatisgratäng med färnkål i som gjorde susen! Efterrätten var inte fy skam den heller, d var någon form av choklad fromage/mousse med nöt o kexbotten av något krispigt underbart slag=) Svår att förklara helt enkelt men underbart god o mäktig var den i alla fall.
Natten spänderade vi på Hotell med mamma o pappa samt brorsan o Sara (såklart i separata rum ska tilläggas ). Sen på söndagen bar d iväg hemåt, Anders o jag åkte med mamma o pappa, barnen fick vara hos farmor o farfar denna gång. På vägen hem höll vi på att stryka med allihopa på grund av en total dåre. Man kan tacka Gud för beskydd samt att pappa är van yrkeschafför som har koll på läget o bra reaktionsförmåga. Annars hade vi nog varit totalt krossade allihopa. Det kom en bil mot oss i en uppförsbacke som körde om en annan bil vid helsträckat omkörningsförbud mot oss i typ 150km/h om inte mer. Pappa fick häva sig ut i rullgruset för att klara livhanken på oss. Hade han inte klarat detta hade d skett en otäck frontalkrock o jag är glad att jag lever o fick se mina barn igen kan jag säga!
Väl hemma idag så har jag o barnen haft en fantastisk dag ute i solen där vi lekt, fikat o promenerat.





Här heta paret igen=)
Samt de snygga svägerskorna nedan

Klart slut för denna gång=)


Kommentarer
Postat av: Therese G

Tja! Vad otäckt med den nära olyckan situationen ni hamnade i. Skönt att det gick bra. Tack för i helgen o på återseende... Kram

2011-04-19 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0