What a night!

Ja, vilken natt! Jag har inte varit med om maken till sån drygnatt på vääääldigt länge. Sandra är tät i näsan så hon kan inte andas riktigt. Så i natt har jag varit upp en gång i timmen nästan för att ge nässpray eller bara försöka söva om eller trösta o sen lite ammning på d. Man var inte riktigt människa imorse när man skulle upp o iväg för att lämna Lilly hos dagmamman. Jag åkte raka vägen hem o la mig en stund o ringde på förstärkning d vill säga mamma=) Hon kom så snäll över o höll mig sällskap samt hjälpte mig med lite städning. TACK mamma! Annars så har väl dagen flytit på ganska bra. Vi tog oss ut på en långpromenad också vilken Emma m. barn följde med på. Den första riktiga långpromenaden jag gjort o d var riktigt skönt o gick riktigt bra.
Nu är d bara Sandra kvar uppe o som ska hållas nöjd, inte så lätt just nu. Hoppas denna natt blir bättre...
Just ja, lovade uppdatering om köket...d kommer=) Måste bara hinna till stan en sväng först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0