Rubrik...

Ja, jag kom faktiskt inte på vad jag skulle skriva för rubrik så det fick helt enkelt bli rubrik=)
Idag har jag skapat, igårkväll slog min konstnärliga ådra till o vill få utrymme, glad blev jag för d. Den har legat i torka lite men nu känner jag för att skapa hela tiden. Jag behöver bara lite material o d har jag beställt så d är påväg. Hoppas jag får d imorgon eller i början på nästa vecka.
Jag har målat/tryckt en tavla som jag snart ska lägga ut på bild men den ska ges bort i present så ni får vänta med att se den. Jag blev riktigt nöjd o jag hoppas att mottagaren blir d med=)
Sen har jag målat en krokhängare som ska sättas upp i Lillys rum o så har jag gjort roligt tryck på en egen tröja, blev inte lika bra för det blev ett märke efter strykjärnet när jag skulle strykfixera trycket. Som tur var var d en gammal hm tröja för 79 kr så ingen större förlust=)
Så småningom ska jag göra grattis samt julkort som jag ska försöka sälja på vårat lokala caffe som även då säljer lite småsaker. Jag tänkte börja där för att se om någon är intresserad, men för att riktigt kunna sätta igång med d måste jag som sagt ha prylarna jag beställt...
Jag funderar även på att göra några tavlor till fast kanske i mindre format än den jag gjort o se om d är någon som är intresserad av dem...
Man får väl chansa med risk för att göra bort sig, men då har man iallafall provat=)
Hoppas bara kunna få tiden till att göra allt detta!
Nu ska jag gå o ta mig en kopp te då båda ungarna faktiskt sover o det är helt lugnt i huset, även maken är borta då han är på volleybollträning.
Vi hörs!


Här är sötnosen som bara växer o växer


Kommentarer
Postat av: Therese

Va roligt att du ska börja sälja dina kort! Det tycker jag du gör elt rätt i. Är övertygad om att du kommer att få mycket sålt.



Om du har tänk att beställa nåt tyg från znok design så samfraktar jag gärna med dej. Fast då borde det helst ske innan vi träffas i oktober. Alltid trevligt om man kan spara några kronor på frakten. Jag har ett tyg som jag vill ha mer av därifrån, men det känns så onödigt att lägga lika mycket i frakt som tyget kostar.



Hoppas ni haft en mysig helg. Vi har haft det bra, men bara varit hemma hela helgen. Kram

2010-09-26 @ 19:33:09
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0