Oj va tiden flyger!

Nu har d gått nästan en vecka sedan jag skrev sist såg jag. Jag förstår inte vart tiden tar vägen...Men än så länge kan d vara svårt att få tid att sitta framför datorn, speciellt på kvällarna. Man hinner inte mer än få Lilly i säng o då börjar Sandra. Hon är inte allt för kul på kvällarna o i natt var hon då definitivt inge kul alls!! Anders o jag fick ta henne om vart annat. Lisskullan är fortfarande så täppt i näsan o jag tycker att d blivit värre. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt...man får bara be att d går över snart så att både hon o resten av familjen får sova.'

Igår, alltså måndag så var jag en tur till Borlänge, hade en del att fixa. Men gosse vad stressigt det blev, d hade jag inte räknat med. Jag sprang in o ut från butiker o in o ut från bilen till o från olika affärer...men jag kom hem med det jag skulle nästan allt ialla fall. Jag skulle ha lite blommor, sen skulle jag ha någonting att sätta på mig på bröllopet o sen skulle jag såklart ha något att ge min älskling när han fyller 30 år nu den 14 okt.
Efter jag storhandlat som jag också skulle göra på min 3,5 timmar som jag hade på mig totalt i stan så var d dags att hämta maken från jobbet i borlänge o sen åka o träffa en blivande kollega till maken. O jag som inte hunnit äta något vettigt förutom ölkorv som jag åt i bilen påväg till maken hade sprängande huvudvärk! Inte så kul... Men jag log o var trevlig tycker jag, o de vi träffade var också supertrevliga.
När vi sen skulle hem kom Anders på att han skulle på fullmäktigemöte i Vansbro klockan sju så vi fick stressa hem. Då ringer min ängel till svärmor, som förövrigt hade hand om Lilly igår, o frågar om vi vill ha mat. Hur underbart som helst så vi kunde åka dit o bara sätta oss vid matbordet o äta. Hon lagar just nu lchf mat för svågern som bor hemma går på d så d var perfekt för oss=)

Idag är d förövrigt en strålande dag så jag har redan hunnit ut på en promenad, de blir nog fler när Lilly kommer hem. Men jag ska nu sätta mig o sy en mössa till mig själv o sen ska jag testa något nytt, vi får se hur d blir=)

En sovande Sandra med matchande mössa o scarf

Här mitt andra hjärta med en tunika som hon fått av mormor...´helt underbar enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0