Massor som hänt o så lite tid...

Ja, nu har jag äntligen kommit framför datorn igen...tiden bara flyger iväg nu när man fått smått igen o mycket kvar att göra i huset...En vecka har hunnit flyta förbi o jag måste säga att det har gått bra o jag börjar få koll på lite rutiner o så...men man vet ju att allt kan vända på en femöring med dessa små=)
Ser dock fram emot att Anders har en vecka kvar att vara hemma, men jag börjar redan bäva för att vara själv...som sagt det är mycket att stå i med två o nu har jag ju hjälp hela dagarna, hur gör man sen???
Allt brukar lösa sig det vet jag men nog är jag lite nervös=)

Ja, vad har hänt denna vecka då??
Vet inte vart jag ska börja men i torsdags så var vi i Borlänge en sväng, Lilly fick vara hos mormor. Där införskaffade vi äntligen färg till toan där uppe, en skötbädd (hur bra som helst) samt en TV faktiskt. Så nu är vi äntligen ägare till en platt tv, en sony 32 tum. Jag är super nöjd men gubben hade väl gärna sett att vi skaffat något värre men om man inte har plånboken för det är d lite svårt. Jag sa att vi får spara till något värre till källare då den väl ska iordningställas någon gång i framtiden=)
Igår fredag blev det en hemma dag då jag äntligen fick tid att städa övervåningen vilket verkligen var på tiden!!
För övrigt var vi mest hemma o donade med smått o gott, på kvällen kom svägerskan över o det blev en film som gick på tv'n. Anders gick till sin bror allstå hennes man o såg på fotbollen=)
Idag började vi med att ducha hela familjen, vilket jobb o vilken tid det tar...sen tog vi vagnen o begav oss till ett kryckeståt som hölls för våra vänner Markus o Jenny som ska gifta sig i oktober. Det ska bli riktigt kul att gå på bröllop, det var ett tag sen=)

Inser när jag ser på detta kort att macke verkligen är LÅNG! Jenny är minst 1,75 liksom...Jag tror macke är närmare två meter=)

Här ett syalster mitt i alltihop, jag nämde kanske att jag sytt ett par byxor till lilltjejen, om inte så gjorde jag det ialla fall. Tyget är makens t.shirt som gick sönder i somras=)



Jag måste tyvärr sluta detta inlägg lite abrupt för Sandra, ja Sandra ska lillan heta, är tok kinkig så jag måste ta henne...jag återkommer snart hoppas jag
Kram!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi! Jag har en namne...;) Nej, men stort grattis till lilltjejen och till hela familjen!=) Hon är hur fin som helst!=)

2010-09-04 @ 23:43:27
URL: http://imittkk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0