Måndag....

Ja då var d måndag o jag har varit "ensam" med barnen o kommer så vara till SENA kvällen. Maken är borta på delvis jobb o sen möten åt höger o vänster. Men som tur var har jag vänner som ställer upp o ger mig o barnen sällskap. Det är bra tur d annars skulle förmodligen både jag o lilly klättra på väggarna här hemma=)
Så på förmiddagen var vi hos faster Rut (svägerskan alltså) o stojade med barnen där till de var alldeles slut. Sen var d bara att stoppa sessan i säng o hon somnade ganska fort kan man ju säga=)
Sen var d dags för mat, o vilken mat! Jag skrev ut lite lchf recept igår för jag har kan man säga tröttnat på att bara äta bacon o ägg=) O idag så testade jag ett. Köttbullsgryta med vitkåls"pasta". HUR GOTT SOM HELST! En hit helt enkelt så den kommer jag att göra igen. O mätt blev man som bara den...
Efter det blev det en eftermiddagspromenad med Emma o barnen o den avslutades med ett litet besök i lekparken.
Nu är jag hemma igen o Lilly fick faktiskt sitta framför tv'n en stund...hemskt bra barnvakt ibland=)
Men vad gör man inte för att man ska kunna få något gjort här hemma som tvätt o disk.
Ja, nu får vi se vad jag ska hitta på fram till läggning....någon som har ett bra förslag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0