Gyllne morgon, gyllne morgon...

Liten annan ton idag, ja än så länge ialla fall=) Morgonen flöt på hyfsat bra måste jag säga. En lite mindre incident huruvida Lilly skulle sätta sig i bilen eller inte. Hon hade bestämt sig för att spring ut på vägen först o jag fick göra en rivstart för att hinna ifatt henne. Hon har blivit sååå snabb lisskulla. O jag som inte sprungit på hur länge som helst fick naturligtvis kramkänning i vaderna=) Annars så har d gått super. Jag tog även med mig svägerskans tjej som skulle på dagis i samma hus som Lilly, lillbrorsan var sjuk så jag tänkte att d knusslet med skjuts kan hon ju få slippa(svägerskan alltså).
Sen var d bvc som väntade för Sandra o mig. O hon har redan gått om Lilly med hästlängder hon tokväxer lilltösen...3800g o 53 lång, vad ska man säga, jag måste ha fått rödmjölk i brösten denna gång=)
Efter bvc gick vi till Emma o tjogade lite, riktigt trevligt!!! Svårt att göra när man har Lilly med för då stimmar barnen så hemskt även om de mötena är trevliga på annat sätt. Men just att få prata i lite mera lugn var gött, länge sen sist=)
Nu ska jag snart upp till tygaffären för att kolla in om min nya ide för köket går att införliva. Ni får höra mer om d sen.
Nu ska jag som sagt klä på mig upp på affären o sen hämta barnen men först ta hand om Sandra som ät tokledsen just nu.
Kram!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det lät ju som en bättre morgon är gårdagens. Hoppas det håller i sig även när Lilly kommer hem:) Hoppas du hittar tygerna du ska ha. Spännande att se vad du har i åtanke för köket:)



Härligt att hon växer lilltösen! Kram

2010-09-15 @ 14:26:51
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0