Dumma butik!

Dumma butik! Ja, det var vad jag tänkte när jag kom ut från hemköp o tittade mot hjärtats rum (heminredningsbutik) o insåg att den var stängd idag. Varför tyckte jag att den var dum kanske ni undrar då? Jo, för just dit kom mina tyger igår som jag längtat efter o som jag ville ha IDAG! Men, jag måste snällt vänta tills imorgon för att få mina tyger för denna lilla butik har nämligen bara öppet onsdag till lördag...så bittert...
Kan lägga ut bilder på tygerna jag köpt, skulle kunna göra d nu om jag kom ihåg vilka det var=) Jag är så glömsk att det blir en överraskning var gång jag får hem tyger=) Jag tittar först på så många mönster o sorter att när jag väl valt kommer jag inte ihåg d sen...men jag vet ju att jag måste valt något jag tycker om så jag är inte värst orolig...knäppt jag vet=)
För övrigt har dagen flytit på ganska lugnt måste jag säga, Lilly var hos dagmamman idag o d gick bra men hon visar allt lite trots där också vad jag förstått. Hon vägrar typ att äta eller att va med på samlingarna. Men vi har sagt att det är bara för dagmamman att visa vem det är som bestämmer, o inte är d Lilly till hennes förtret=)
Annars så var vi en sväng till svärföräldrarna o fick en fika o ett gått samtal, det var riktigt trevligt...smusslade dock med mina mandlar då jag vet att de inte är så förtjusta i att jag går på lchf diet...
Appropå min diet så går den utmärkt än så länge, har snart kört två veckor o jag känner mig riktigt pigg o har inte massa sockerbergodalbanor i mitt humör. Det är ett STORT plus! Just nu saknar jag inte alls något, som tex godis eller pasta o sånt...men vi får se, jag är riktigt motiverad till att gå ner i vikt o vågen visar bara på att det fungerar. Ska bli spännande att se vad det står på lördagsvägningen=)
Min ammning fungerar riktigt bra o Sandra står sig länge, mycket längre än Lilly gjorde, jag ammar ca var fjärde timme dygnet runt. Hoppas att det fortsätter så bra som d gjort o någon migrän har jag inte upplevt ännu vilket är toppen=)
Återkommer när jag kan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst är det typiskt att butiken är stängd när man vill in som mest. Har varit sugen på deras emaljskyltar sen i lördagskväll när jag körde förbi! Men imorgon kl 10 ska jag dit /Emma

2010-09-07 @ 21:25:06
Postat av: Malin

Skönt att du slapp migränen..den e inte att leka med vill jag lova =)

Sandra var ett fint namn till flickebarnet. Det är inte ofta man hör det på småttingar nu för tiden, o det är ju roligt när namnen kommer tillbaka lixom =)

Vi kommer hem (jag o Maja) den 6e oktober o stannar en vecka. Då får vi träffas så vi får se lillasyster och övriga familjemedlemmar =)

KRam så länge!

2010-09-07 @ 21:52:17
URL: http://viistan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0