Ullared....

Igår var jag på d berömda Ullared o hjälp va mycket folk det var. Jag trodde aldrig att köerna skulle försvinna. Vi trängdes i kö in o vi trängders i tvåtimmars kö ut. Men väl inne så fick jag tag på massor med fina ytterkläder samt en helt ny garderob(alltså kläder) till Lilly. Lilltjejen fick också lite kläder, kunde inte hålla mig=)
Det blev en del julklappar såklart o framför allt blev d ju leksaker till barnen i julklapp. De har ju så sjukt bra priser på sånt där.
Inredning hann jag inte ens med tyvärr, för där hade köerna redan börjat hopa sig så du kunde inte ta dig fram mellan hyllorna o raderna. SÅÅÅ tråkigt men jag orkade helt enkelt inte trängas mer. Vi var där i nio timmar o trängdes så d fick räcka.
Jag skriver mera senare...vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0