Lika som bär eller inte ???

Idag tog jag upp en gammal/ny overall åt Sandra i stl 68. Tjejen växer något otroligt!!! Men den overall hon haft i stl 62 började vara för liten. Jag kom också på att jag tog bilder på Lilly när hon hade denna på sig så jag letade fram bilerna för att jämföra de båda lite...vad tycker ni lika eller inte? Personligen tycker jag inte att de är så lika men det är väl kanska bara jag=)

Här har vi Lilly när hon var ca tre månader gammal


O här min andra gosebjörn Sandra precis två månader idag=) Grattis min älskling!

Dagen har förövrigt flytit på riktigt bra. Min vän Linnea var här med hennes ettåring Nathalie på förmiddagen o det var riktigt trevligt. O efter att jag har hämtat Lilly så ska vi bege oss till kusinerna för en liten visit. Sen om ammningen fortsätter att gå som den ska dvs på rätt tider så ska jag kunna gå på boxercisen ikväll. Jag är verkligen jättenervös över att gå dit. Så nervös att jag nästan fundrar på att stanna hemma men det ska jag inte! Lovar! Fråga mig inte vad jag är nervös för men jag bara har en sån känsla i magen=) Kanske för att det just är första gången på ett år...vi får se hur d går...kondisen är väl inte direkt på topp=)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Mammsi

Mycket söta båda två , men inte lika! Grattis !! Sandra från mormor vi ses i kväll.

2010-10-27 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0