Falskt alarm...

Ja, hur har d då gott idag? Det har faktiskt gått riktigt bra än så länge. Jag sa ju att jag inte trodde d var magsjuka o det är det nog inte heller. Hon är alldeles för pigg för att vara sjuk...Hon går o dansar o sjunger o far omkring. Sen gjorde jag en upptäckt i hennes b-blöjor, ja det blev några idag...I blöjorna upptäcker jag massor med nötbitar, ganska stora också. Till saken hör att varken maken eller jag har givit henne några nötter. Vi tycker hon kan vänta med d lite då jag är lite nojig över att hon sak sätta i halsen. Så ungen måste ha gått till skafferiet i smyg o ätit nötter. Vilken än va? Så antagligen har d blivit för mycket för hennes lilla ovana mage o vi har fått den reaktion som vi har. Vi får se hur hon mår imorgon men jag ska ha henne hemma hela veckan från dagmamman ändå bara för att vara helt hundra o för att hon ska kunna ta d lugnt o vila upp sig så vi kan åka till staden på fredag. Vill inte riskera att d inte blir av så vi kommer nog att isolera oss lite fram tills dess=)
Nu ska jag snart gå o laga mat, magen börjar påminna om att den vill ha mat snart=)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0