Vilken dag!

Dagen har gått förbi med stormsteg...vet inte vart tiden tog vägen...tyckte nyss jag gick upp ur sängen. Vi var ju på maskerad igår, gjorde ett litet snabbt inlägg via mobilen om d=)
Den var superkul o Lilly sov hos farmor så vi fick lite sovmorgon... Efter den så klädde jag mig för att gå på möte i källartorp med Jenny Uhr=) Hon är sååå bra!! Så jag var helt nöjd efter dagens predikan. Efter d bjöd vi hem ett par goa vänner PO o Anna-Lena o sen försvann tiden totalt...Jag håller ju fullt med om att tiden går fort när man har roligt=)
Efter detta tog Lilly ett bad o jag klippte hennes hår, snarare toppade det o det gick över förväntan. Jag satte henne framför hallspegeln o hon såg på medan jag tog saxen o klippte. Men efter detta så var d inte lika kul. Maken o jag satte på våra gullstumpor de inköpta juldressarna för att ta kort till årets julkort. Men barnen var inte lika med på d som jag var. Knäpp o hungrig som jag var o är (har inte ätit än) så blev jag sååå besviken på att jag inte fick några bra kort o för att Lilly inte ville göra som jag ville...O jag ska vara vuxen=)
Så jag tror att jag får försöka en annan dag istället. Kanske när Lilly sovit bättre o fått mat i sig o INTE är kvällstrött=)

Här är maken o jag på maskeraden. Jag var 80-tals popstjärna o maken var min bodygard såklart=)

Här en sköning...Han kom att kallas disco Peter=)

O till sist ett utav all mindre bra kort på barnen...suck...Sötnosarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0