Mätt o belåten!!!

Sitter hos mamma o pappa o har just avnjutit en supergod middag. Jag vet att det även stundar en fantastiskt efterrätt. Den ser jag fram emot o allt i lchf stile=)
Hur går d då med denna diet...har inte skrivit så mycket om den...jag måste säga att den fungerar. Jag kan fuska ibland om jag blir bjuden på fika eller så. Jag vill inte vara ofin bara för att jag kör diet. Men jag har gått ner sakta men säkert...eller inte jättesakta heller. Jag har nu tre kilo kvar till min trivselvikt som jag hade innan jag blev gravid. Så på två o en halv månad har jag alltså gått ner ca 15 kg. Men detta är då räknat från d jag vägde precis innan jag födde Sandra. Så kanske 10 kg från d att Sandra blivit född. Jag vet att d rök ca fem kg första veckan efter Sandra fötts. I alla fall, fler fördelar med denna diet/ sätt att äta är att jag inte får ett bergodal humör. Jag är liksom mera stabil o känner mig piggare o inte stingslig. Man blir inte hungrig stup i kvarten heller vilket är skönt.
Förr var jag nästan tvungen att ha mat var tredje timme o fick jag inte d så blev jag stingslig o otrevlig.

För övrigt i livet så är jag numera traderaberoende=) Har gjort många bra fynd, dock inte gjort så jättebra affärer men d kommer väl hoppas jag då jag kanske får lite mera omdömen som gör att jag känns pålitlig för andra.

Nu ska jag tillbaka till familjen o njuta av lchfglass med kaffe!
Ha d gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0