Hej svejs i vintern

Idag kom vintern på allvar, till o med så pass att man fick lov ut o skotta=) Men jag måste säga att det var lite kul. Jag brukar inte vara någt stor fan av snö men nu när man har barn har d faktiskt blivit roligare. Det finn lite mera att hitta på ute, som just precis så har Lilly o jag vait på premiärtur med pulkan. Hon har skottat sin första snö för säsongen o hon minns att hon gjort d=) Förra året var hon ju så liten så hon förstod ju inte så mkt vad det var för roligt med d där vita som var på marken. Visst tyckte hon d var roligt att åka pulka även då men d är på ett annat sätt nu...kan inte riktigt förklara mer än med ordet medvetenhet...hon har medvetenhet om vad vi gör o kan säga att d är roligt.
För övrigt så håller jag på o syr julklappar, jag gör eller kan jag säga d...jag tror d...men bäst att inte=) Jag gör helt enkelt julklappar som jag får lägga ut efter jul på bloggen=)
Såg faktiskt även att det var någon som sydde precis sådana som jag gör på tradera o sålde dem. Kanske skulle vara något=) Varför inte, om man gillar o sy varför inte se till att d kan löna sig också. Jag trodde inte att de var så populära men tydligen var folk som tokiga o budade på dessa. Ledtråd är att man har d i köket...=)
Ja, det var lite om dagen...ja, just ja d också. Jag fick hem två levernaser från tradera idag. Två tunikor till Lilly, såååååå grymt fina verkligen värt sina 29kr + frakt=) Sen fick jag även hem en top som jag beställt, även den superfin o passade riktigt bra. Också den värd sina 30kr...
O så lite bilder=)

Mina älsklingar framför morgonbompa

Såhär såg d ut för inte så länge sen, när jag gjorde lite fika. Lilly som hon uttryckte d ville också musa (mysa).

O här är d underbara tunikorna jag vann på tradera. En blir nog använd redan imorgon men den till höger ska jag nog spara till släktkalaset vi ska på den andra advent=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0