Pingsthelgen i bilder...

Ja, jag har ju redan berättat i stora drag om pingsthelgen men jag har ju lovat lite bilder så här kommer de...

Här är familjen Nordqvist som hade barnvälsignelse. En härlig familj som vi trivs att umgås med! Det är dem som bor i Jönköping som jag skrivit en del om ibland.

Här sötnosarna Lilly o Mira. Mira försöker vara så gullig o ta Lilly i handen men Lilly är tyvärr inte lika förtjust... Men de fann varandra snabbt o lekte bra tycker jag=)

Lilly fick en liten present när vi kom till mormor o morfar som hon skulle använda när hon var på besök hos dem. Ett prinsessglas som vi nog ser. Det roliga med glaset är att det är ett sk sugrörsglas, så man häller i dricka i glaset men suger i ett rör på sidan för att få i sig drickat. Det tog en stund o två våta tröjor inna hon tillsist fatta galoppen o då drack hon som en häst efter det=) Jag lyckades fånga stunden då hon kommit på hur d skulle gå till...

O till sist min egen mormor som var här över pingsthelgen o hälsade på.
Ja, mycket mera hade jag faktiskt inte att bjuda på.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0