Ny tunika färdig!!

Jag är så stolt över mig själv. Jag har nu fått ihop min första tunika till Lilly o den blev riktigt fin o den passade direkt. OCH det tog inte ett halvår=) Vi var hos mamma o pappa igår på finmiddag o då passade jag på att sy lite medan man hade lite barnvakt o medan lillan sov middag. Det bittra är bara att jag glömde göra mönster...jag har ritat av en redan befintlig tunika direkt på tyget som jag gjorde min tunika av. Jag skulle ju naturligtvis ha ritat av bitarna jag klippte ut på ett smörpapper så jag hade det färdigt men jag får göra om en till så det blir väl bra med den saken=)

Här är den=) Den är gjord i bomullstyg så jag har knappöppning vid ena axelbandet. På den högra sidan härifrån sett.
Jag ska till Uppsala i helgen så jag hoppas på att kunna hitta lite fina tyger där till bra priser, för jag är redan sugen på att sy mera.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig! Det ser superfint ut!!

2010-05-25 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0