jobb, personalmöte, tvättning o pa...

Jobb, personalmöte, tvättning o packning, ja så ser min dag ut idag. Hoppas att jag kommer att hinna med allt. För imorgon förmiddag så bär det äntligen av till Uppsala stad för ett helgbesök hos min älskade broder o hans fru. Jag har längtat o sett fram emot detta så länge nu. Håller på att fundera ut vad vi ska göra när vi först kommer ner bara, brorsan o frugan slutar kring fyra tiden så det finns lite tid som skall fördrivas. Inte för att jag tror d kommer bli några problem alls men det kan vara skönt att ha en plan. Just nu lutar d åt (om det är fint väder) att åka ut till fjällnora en sväng. Där brukar de ha lite djur ute som tex får, lamm, kaninen o höns. Tänkte att Lilly kanske skulle tycka det var lite mysigt att se på, sen kanske vi åker in till stan igen o tar en glass vid fyrisån. Som sagt, allt beror på vädret så jag ska be o be o så be lite till om att sommaren ska visa sig från sin bästa sida=)
Under helgen kommer naturligtvis ett besök på IKEA att äga rum, finns lite som skall införskaffas till prinsessans nya rum. Jag har börjat att spackla där förresten, har jag sagt d? Så jag ska även kika in på någon lämplig butik o kolla lite tapeter för att se om de säljer ut något bra, kanske på bauhaus där vi också ska titta på en ny toastol. Som jag skrev för länge länge sen så strejkar ju toan där uppe så d e dags för en ny.
Vad mer, vad mer, ja...jag vill inte bara jäkta omkring på stan o så skulle vilja att Lilly fick lite mysiga upplevelser också så jag får höra med brorsan om han har några bra ideer, kanske gamla uppsala...vi får se...
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0