Jaha då var d mulet igen...

Ja, då var det mulet igen men dock 13 grader varmt så jag får inte vara helt missnöjd. Det är ialla fall inga kyliga vindar utan det blåser faktiskt ganska varmt...Men en soldag till eller många till skulle inte skada, snarare göra gott. Jag kände igår efter att ha suttit nästan två timmar ute i solen o lekt med dagisbarnen hur pigg o glad jag kände mig. Jag tror sol är en bra medicin mot trötthet o deprission, varför finns det annars något som heter ljusterapi??
När jag kom hem igår så fick vi mat hos svärmor o svärfar, Lilly o Anders var där redan. Kändes inte helt fel då jag var hungrig o inte alls sugen på att ställa mig vid spisen=)
Lilly har varit på så roligt läggningshumör den senaste veckan. När man lägger henne så är hon typ lyckligast i världen, man stänger dörren o så ligger hon där inne o sjunger för sig själv säkert en halvtimme, 45 minuter innan hon somnar. Jag blir så full i skratt då jag hör henne, man hör lullilullilull o yeah,yeah som alltså är lite ur sången bä bä vita lamm (den upphottade versionen). Sen är d go, go, go som bara är en lite truddilutt som jag diktat ihop men som hon genast fattade tycke för o kör lite då o då=) Ja kul är det ialla fall...
Idag slutar jag tidigt så jag kanske orkar lägga in lite bilder i eftermiddag om jag inte har fullt upp med spackling o målning. Anders ska nämligen till byggmax o handla spackel o dörrar mm till rummen nu så det är väl bara att sätta igång direkt så det blir klart...14 veckor kvar nu bara så vi får lägga på ett kol!=)
Funderar dock på att ringa mamma o kolla om hon slutar tidigt idag o kanske göra en lite fika vända dit innan mannen kommer hem med alla don=)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0